Παρά τις δύσκολες οικονομικές συγκυρίες, οι περισσότεροι καταναλωτές εμφανίζονται αποφασισμένοι να μην κάνουν "εκπτώσεις" στο τραπέζι τους...
Με ιδιαίτερη επιφυλακτικότητα αλλά και σκεπτικισμό υποδέχθηκαν χθες αρκετοί καταναλωτές στα σούπερ μάρκετ ολόκληρης της χώρας την πρώτη μέρα διάθεσής τους τα ληγμένα προϊόντα.
Το νέο μέτρο του Υπουργείου Ανάπτυξης έμεινε από τη μέρα της πρεμιέρας του στα... χαρτιά, αφού σχεδόν το σύνολο των μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ προτίμησε να μην προχωρήσει στην πώλησή τους, καθώς όπως τονίζουν, κάτι τέτοιο δεν συνάδει με την πολιτική τους.
Αντιδράσεις για τη διάθεση των ληγμένων υπάρχουν όμως και από τις καταναλωτικές οργανώσεις ανά τη χώρα, πολλές από τις οποίες εξέδωσαν σχετικές ανακοινώσεις, καταδικάζοντας την πώληση ληγμένων σε χαμηλότερες τιμές, προκειμένου αυτά τα είδη να γίνουν πιο δελεαστικά.
"Επειδή αγαπάμε την οικογένειά μας, δεν ψωνίζουμε ληγμένα τρόφιμα. Εμείς οι καταναλωτές, η δύναμη της αγοράς, κάνουμε μποϊκοτάζσε ληγμένα τρόφιμα από 1η Σεπτεμβρίου 2013", αναφέρεται ενδεικτικά στην ανακοίνωση του ΙΝΚΑ Ηλείας.
Άλλες καταναλωτικές οργνώσεις κάνουν λόγο για "ράφια των φτωχών" και μετατροπή των πολιτών σε καταναλωτές με "πληγωμένη αξιοπρέπεια".
Οι επιφυλάξεις των οργανώσεων οφείλονται κυρίως στην αδυναμία, όπως θεωρούν, εξασφάλισης της ποιότητας και της τιμής των εν λόγω προϊόντων, αλλά και τον κίνδυνο δημιουργίας αθέμιτου ανταγωνισμού μετα ξύ των επιχειρήσεων που διαλέγουν να τα τοποθετήσουν στα ράφια τους και σε αυτά που απορρίπτουν αυτή την τακτική.